Totaal aantal pageviews

donderdag 13 september 2012

WINST PvdA VERKLAARD

Vanmorgen werd ik wakker met een klein veertje tussen mijn billen. Mijn eigen onderzoeksbureau heeft een snelle peiling gehouden om te ontdekken hoe de grote winst van de PvdA te verklaren is.
Meteen na de uitslag is de onderzoeksgroep benaderd met een aantal prangende vragen. En wat bleek?
Oorzaak 1 was de plaats van twee aanplakbiljetten op een links bolwerk dat vlak bij de linkse kerk lag. Het was bij de Oude Kerkweg in Utrecht (3423KM) zie foto hieronder.
Als tweede oorzaak kunnen we deze website noemen. Al heel lang is consequent gewezen op het NepBlonde gevaar uit Venlo en het belachelijke van de uitspraken  van dat orakel.
Oorzaak drie is de stimulerende opmerking onder de laatste columns:
KOM OP DIEDERIK
Gezien de populariteit van deze website kunnen wij niet anders concluderen dan dat dit DE reden is voor de grote winst van de PvdA. Succes Diederik.
Bij deze wil ik ook mijn onderzoeksgroep (3 personen) bedanken. Niet kwantiteit maar kwaliteit is het motto van mijn bureau.


Geen opmerkingen: