Totaal aantal pageviews

zondag 29 januari 2012

ZOU GOD TOCH BESTAAN?

Misschien zie ik het door oogontsteking op dit moment niet helemaal scherp meer, maar toen Djokovitsch in de wedstrijd tegen Nadal op achterstand stond en nog verder achterop dreigde te raken, hief hij zijn ogen ten hemel en kuste hij het houten (of gouden)  kruis dat om zijn gespierde nek hing. En verdomd, het tij keerde en hij won de wedstrijd.
Nu blijf ik zitten met de volgende vraag: Waarom liet god de katholieke Nadal vallen?
Hem had ik geen kruizen zien slaan en ik zag hem ook niet naar de hemel kijken maar dat laatste deed hij misschien niet omdat op dat moment het dak boven het stadion was gesloten.
Wie zal het zeggen?
Wel vind ik dat je onsportief bezig bent als je hulp van anderen inroept als je bezig bent in een wedstrijd van 1 tegen 1.

Geen opmerkingen: