Totaal aantal pageviews

donderdag 1 maart 2012

CIJFERFETISJIST

IK BEN GEEN CIJFERFETISJIST
IK BEN GEEN CIJFERFETISJIST
IK BEN GEEN CIJFERFETISJIST
IK BEN GEEN CIJFERFETISJIST
IK BEN GEEN CIJFERFETISJIST
Binnen vier minuten herhaalde de nepblonde uit Venlo dit zinnetje vijf keer toen hij vanmorgen op de radio geïnterviewd werd. Wonderlijk, deze openheid van de Blonde Boy.
Volgens Van Dale is een fetisj o.a.: object waarop iemands seksuele belangstelling is gericht, m.n. object van grotere dan normale seksuele belangstelling.
Waarom? Waarom nu? Waarom deze plotselinge openheid betreffende zijn seksuele voorkeuren? Hiermee is echter maar een tipje van de sluier opgelicht en zijn we er niet achter waar zijn seksuele voorkeuren dan wel liggen. Deze opmerking was er een die meer vragen oproept dan beantwoordt. We kunnen er eentje afstrepen.

IK BEN GEEN CIJFERFETISJIST

Geen opmerkingen: