Totaal aantal pageviews

dinsdag 4 februari 2014

BREAKING NEWS

Elke avond na het radiojournaal van 6 uur kunnen we genieten van Thijs van den Brink. Thijs, bekend als de helft van Knevel en Van den Brink, afgekort voor Twitter #KVDB. (Vroeger, zeiden wij jongens tegen elkaar als ons iets niet aanstond: Dat is ook klote van de bok. Waren er ouders of andere opvoeders in de buurt dan zeiden wij: Dat is KVDB. Als ik het programma zie moet ik daar vaak aan denken, maar dit terzijde)
Die Thijs dus behandelde het bekladden van affiches van een islamitische kledingzaak in Den Haag. Blote stukjes vrouwenhuid waren overgespoten met het woord schaamte. Thijs vond dat een uiting van toenemende radicalisering van moslims, die dit waarschijnlijk gedaan hadden. De moskee er tegenover had er niets mee te maken en nam er afstand van; daar noemden ze het vandalisme.
Op gegeven moment zei onze Thijs echter: Als er voor mijn huis een bushalte zou staan met daarop een schaars geklede dame en ik moest daar elke ochtend tegenaan kijken, dan zou ik bij de gemeente klagen en verzoeken dat weg te halen!!!!!!!!!!!
Wie is hier nu aan het radicaliseren, Thijsje??????????????