Totaal aantal pageviews

woensdag 25 april 2012

ONAFHANKELIJKE BURGERPARTIJ

De eerste mensen die het land gaan redden na de val van het kabinet hebben zich al gemeld.
Hero de nieuwe Held, Hero de Burgerking.
Ze zijn al bedacht, de grappen over onze Hero, dat soort zaken gaat sneller dan het licht.
Mij intrigeert het woord BURGER. Aan wie dacht Hero toen hij die naam bedacht? Dacht hij aan de mensen op onderstaand plaatje?
Die zijn dan niet best af.
Ik kan mij nog een Hero herinneren die het een genoegen vond om met de lange lat op deze mensen in te hakken en die dat ook nog vol trots rondbazuinde.
Zo kan ik mij ook nog een Hero herinneren die aankondigde met alle mogelijke middelen een wet te omzeilen die niet gunstig voor zijn partij uitpakte?
Ach, zo kan ik nog wel even doorgaan.
O ja, het wordt een onafhankelijke partij. IJzersterk argument, wie zou er op een afhankelijke partij stemmen?
Het worden mooie tijden voor wie hier van kan genieten, maar er gaat natuurlijk wel veel geld zitten in de hobby's van een stel zonderlingen. Ik ben voor een kiesdrempel van 10%, wie daar onder zit moet maar een weblog openen. Doodsimpel.

P.S
Of denkt hij hier aan?
MIEN



Geen opmerkingen: