Totaal aantal pageviews

maandag 29 oktober 2012

TERUG VAN WEGGEWEEST

Lange tijd niets van de nepblonde uit Venlo gehoord. Maar vandaag om 18.13 uur was hij weer te horen. Hem werd gevraagd wat hij van het regeerakkoord vond en jawel hoor:
HET ALLERERGSTE WAS HET KINDERPARDON
Er zou wederom een aanzuigende werking vanuit gaan, je hoefde je in dit land niet aan de wet te houden, enz. enz.
De Grieken zijn even uit beeld en hup, de asielzoeker is er weer. De Marokkaan zal niet lang op zich laten wachten, het straattuig loert al naar buit, kortom, de ellende is niet te overzien.
Een tsunami van vreemdelingen en ander niet blank gajes zal het land overspoelen.
Zo kennen we onze Pappenheimer weer.
Hoewel ik altijd beweerd heb dat je mensen moet wantrouwen die de toekomst voorspellen, wil ik toch een uitspraak doen over onze man uit het verre gewest. Ik denk dat het voorbij is met zijn geblaat en dat er voorzichtig een cordon sanitaire om hem zal ontstaan. Maar dat zal niet met zoveel woorden genoemd worden.
In al die jaren dat hij gefigureerd heeft in de Haagse politiek heeft hij 0,0 weten te bereiken.
Dat zullen zijn kiezers toch ook wel gaan zien?
Hij. die zei de achterkamertjes politiek te verafschuwen, verbleef 2 maanden in Haagse achterkamertjes en besloot als een echte democraat in zijn eentje een bijna-overeenkomst op te blazen.
Dat zullen zijn kiezers toch ook wel gaan zien?
De laatste maanden werd er al niet of nauwelijks op hem gereageerd in de Tweede Kamer. Dat vond en vind ik heel verstandig.
Maar, ik moet toegeven dat de wens de vader van de voorspelling is.

Geen opmerkingen: