Totaal aantal pageviews

woensdag 14 november 2012

O O DEN HAAG

W.: Mevrouw de voorzitter, heel graag zou ik zeggen dat daar in dat vak K een stelletje koekenbakkers zat, maar dat klopt niet mevrouw de voorzitter, het is een versggchrikkelijk stelletje koekenbakkers. Wat zeg ik, het is een versggchrikkelijk stelletje linkse koekenbakkers, wat zeg ik? Het zijn verschrikkelijke communistisch koekenbakkers. Wij hebben zitten slapen, de BVD heeft zitten slapen…..
voorzitter: Het is de IND die u bedoelt.
W.: de BVD heeft zitten slapen er is een communistische staatsgreep gepleegd en nu zitten wij met de gestoofde peren….
voorzitter: de uitdrukking is, met de gebakken peren zitten
W.: wij zitten dus met de gestoofde peren en een communistische regering met een stelletje verschrikkelijke linkse koekenbakkers waar Mao Tse-toeng trots op zou zijn geweest….
voorzitter: Het is Mao Zedong die u bedoelt, dat is de officiƫle benaming.
W.: ik herhaal waar Mao Tse-toeng trots op zou zijn geweest. Mijn partij, ik dus, zal het daar natuurlijk niet bij laten. Een motie van wantrouwen heeft absoluut geen zin want deze Kamer is doordrenkt van linksen die ons land te gronde willen richten dus moet ik mijn eigen weg kiezen. Ik vraag de president van de VS, Mitt Romney en vice president Palin om hun leger te laten ingrijpen….
voorzitter: Meneer Barack Obama is president van de VS en …..
W: mevrouw de voorzitter dit is nu al de vierde keer dat u mij onderbreekt. Ik ga over mijn eigen woo….waarheid.

Geen opmerkingen: