Totaal aantal pageviews

vrijdag 11 oktober 2013

AKKOORD

Je hebt majeur en mineur akkoorden in de muziek. Ook in de politiek, vermoed ik, want door wat ik opving in de wandelgangen wordt duidelijk wie de pineut is.
De schoolboeken blijven gratis, heb ik niets aan, ik ben uitgeleerd.
Werken moet lonender worden, de ontslag procedures moeten versoepeld worden. Heb ik niets aan, ik geniet van mijn welverdiende rust.

En daar komt de aap uit de mouw, anders gezegd, het water uit de kraan, dat wordt duurder. De Griekse methode. Nu was er in bejaardenhuizen al ingesteld dat de oudjes niet zo vaak meer mochten douchen, blijkt dat  deze maatregel ook voor  de overige pensionado's zou kunnen gaan gelden.
……Opschieten, Jan!!!!

Maar och, het is allemaal klein bier als je op hetzelfde moment op de radio hoort dat er weer een schip met 200 mensen is omgeslagen op de Middellandse Zee en dat je de gevolgen daarvan gemakkelijk kunt raden.

Gelukzoekers, worden ze genoemd.
Gelukzoekers, die we in ons rijke land …………..
Tsja