Totaal aantal pageviews

maandag 6 november 2017

NIEUW DICTATORTJE???

"HET BESTE ZOU ZIJN ALS WIJ DE ABSOLUTE MACHT ZOUDEN HEBBEN"


Een uitspraak van Dr. T. Baudet voor een groepje studenten die met hem sympathiseren.
Tsja, dat denk ik ook wel eens als ik hoor wat sommige politici allemaal uitkramen. Alleen vervang ik dan het woordje 'wij' door 'ik', want dat is natuurlijk het allerbeste. Dan zijn we in ons mooie land van een hoop gezeur af. 
Ik heb weleens gelezen dat er een of andere inwoner van Oostenrijk was die deze gedachte ook had maar dat die er in slaagde genoeg volgelingen te vinden die hem hielpen zijn gedachte te verwezenlijken. De gevolgen zijn bekend.
Echter, als je ons land sommige nieuwe rechtse partijen vergelijkt met partijen uit dat duistere, bruine verleden dan wordt je meteen niet meer serieus genomen. Niet doen dus.
Nu sprak de heer T.B, geen bruine horden toe, dat zag ik ook wel, maar veel van die jongetjes die  ademloos naar hem luisterden waren gekleed in een kakikleurige broek en een blauw jasje.
Laat ik nu net 3 dagen geleden zo'n setje hebben aangeschaft.
Toch maar even bellen of ik het kan ruilen.

Geen opmerkingen: