Totaal aantal pageviews

donderdag 16 februari 2012

AH…..SPEELT MET VUUR

Eindelijk was het dan zover! Mijn strip was volgeplakt met AH-bonnen voor Muppetpoppen. Ruim 90 euro besteed bij onze grootgrutter en dat is veel want ik ben een Lidl-fan. Daar krijg je je korting meteen bij de kassa en geen gezeur met zegeltjes en bonusjes waar je een dankbaar gevoel door moet krijgen.
Maar ja, bij de Lidl hebben ze niet altijd die verfijnde dingetjes die ik soms zoek en dan is Appie er goed voor. Begrijpelijk dat het lang duurde voordat mijn plakstrip vol was, vaak kocht ik voor 10,37 euro en dan krijg je geen zegeltje. Maar gisteren was het zover, met een extra, onnodige aankoop werd het laatste zegeltje bemachtigd. Vanmorgen op een hol naar mijn vertrouwde AH met kaart en 1 euro in mijn knuist en ziedaar
WEGENS GROOT SUCCES ZIJN DE MUPPET POPPEN UITVERKOCHT
Het is dat ik een zachtaardig gemoed heb, AH had zomaar een vestiging minder kunnen hebben.
James is de naam,
James Statler
0013

Geen opmerkingen: