Totaal aantal pageviews

dinsdag 28 februari 2012

P&W, DE NIEUWE STATLER EN WALDORF. MAAR DAN ZONDER HUMOR

Stel.
Ik krijg in mijn programma de heer Witteman op bezoek voor een interview en ik begin met de volgende vraag:"Is uw manier van interviewen beïnvloed door het feit dat u een man bent en dat uw ouders in Noord-Holland woonden?
Vermoedelijk zou de heer Witteman terecht gaan twijfelen aan mijn verstandelijke vermogens en mij verzoeken andere vragen te stellen.

Tijdens het interview bij P&W van mevrouw Albayrak, maandag avond j.l. , vonden Witteman en Pauw het uitermate belangrijk steeds maar weer de allochtone achtergrond en het vrouwzijn van de kandidaat voor het voorzitterschap van de PvdA-fractie te blijven benadrukken. Tot vervelens toe werden steeds maar weer dezelfde vragen gesteld en toen mevrouw Albayrak daar gedecideerd afstand van nam en om betere vragen vroeg, waren de heertjes op hun mannelijkheid getrapt. De heer Witteman werd zelfs roodachtig en de heer Pauw schaapachtig.
Ik vond het een beschamende en zielige vertoning.

Geen opmerkingen: