Totaal aantal pageviews

donderdag 14 november 2013

RECESSIE VOORBIJ

Vanmorgen hoorde ik het goede nieuws om half tien op de radio. Van dolle vreugde maakte ik, net als Tom Cruise in de film "The Firm", een driedubbele achterwaartse salto. Twee gingen er goed maar bij de derde sloeg ik met mijn kop tegen de werkelijkheid.
Die 0,1 % stijging van de economie gaat wel ten koste van 46.000 banen. Een streepje door de ideeën van Jetta Kleinsma met haar plannen voor verplicht solliciteren van bijstandsgerechtigden.
(vroeger uitkeringstrekkers genoemd). Hoe gaat zij die twee zaken met elkaar in overeenstemming brengen?
Ik wens haar en de PVDA veel wijsheid toe.

O ja, in de avondkrant het volgende stukje.
Er komt een website voor studenten die hun colleges TE LINKS vinden. Je bent kennelijk al te links als je voor een verzorgingsstaat bent.
Zou het niet zo kunnen zijn dat veel studenten TE RECHTS zijn?
Laat iemand daar nu eens op promoveren.
Een of andere linkse rakker, bijvoorbeeld.